zondag 3 maart 2013

Lente mutsje voor Robyn

Voor ons klein Robyntje een mutsje gehaakt in heerlijke lentekleurtjes. Helaas viel het weer vandaag een beetje tegen maar het belooft toch een beetje lente te worden deze week! Ik ben nu bezig met een bijpassende pocho van granny squares en stripes! Deze zien jullie binnenkort wel een keertje voorbij komen. Dit meisje wordt over twee weken alweer 1 jaar! Het is gewoon niet te geloven zo snel dit jaar voorbij is gegaan! 
Ik heb het patroon van het mutsje zelf bedacht. Het is gehaakt van Phildar cotton 3. Het patroon van het roosje komt Hier vandaan. In het roosje heb ik een klein pareltje genaaid.
Ga nu nog even verder met de poncho, het wordt lief! Leuk dat je weer een kijkje nam en tot de volgende post.
Liefs, Linda.

5 opmerkingen:

  1. Hoi Linda,
    Dit is pas echt een leuk mutsje!! Wat goed dat je zelf het patroon hebt gemaakt. Echt knap.
    Fijne week.
    Groetjes Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze is een schatje, jullie Robyn! Ons nichtje is net 10 maanden. Vandaag weer lekker mee kunnen tutten. Ik kan me goed voorstellen dat jullie genieten van jullie kleine meid!
    Lief mutsje heb je voor haar gehaakt! O, leuk ook nog een poncho in de maak. Dat kan niet met drie knullen in huis hier, hihi (-: Ik leef mij uit met Angry Birds bijvoorbeeld LOL
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig! Het mutsje & het meisje!
    Heel mooi gedaan Linda.
    Groetjes, Ciska & Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi mutsje voor een klein lief meisje.
    Nog een leuke dag,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aaaw, wat een mooi en lief mutsje! Echt schattige lente kleurtjes ook!
    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen